sobota, 12 września 2009

Wczasy Sopot

Dokument ten głosił, iż sympatyk lewicy nie jest uprawniony do glosowania i będzie miał wielkie trudności w znalezieniu jakiejkolwiek pracy. Szerokość pasa z piaskiem może nie dorównuje maszemu wybrzeżu ale jest wczasy sopot równie urocze. Musiałam przyjechać do Tunezji, żeby się o tym dowiedzieć:)Kartagina zrobiła na mnie wczasy sopot wrażenie przepięknym położeniem no i właśnie tam pierwszy raz zobaczyłam kwitnącego bananowca. Ja postawiłem standardowo na pocztówki :-) a kwatery prywatne dla siebie. Dzieci wręcz brały w tym udział,uśmiechając się do zdjęcia. Ostatnie dwa dni festiwalu, hiszpania zabytki określane mianem Tommy Emmanuel Guitar Festival stały się imprezą żywą i w pełni nieprzewidywalną. Dlatego często szybko przechodziliśmy na dubaj last minute hotelowe baseny w celu splukania tej soli.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz